21. september 2012

Bloggtreffet...


Gjett om det var trivelig på bloggtreffet?!
Det var kjempe arti å møte alle sammen. 
Få et ansikt og et navn bak en blogg.
Vi spiste utrolig god mat, himmelske cupcakes og 
skravla om alt mulig.
Skikkelig trivelig :)




Å vertinnen.... Hmm, hvor skal jeg begynne...
Vibeke, du er alldeles fabelaktiv!
Tusen tusen takk for en flott kveld.
Det er helt utrolig alt du hadde klart å fixe og ordne for oss.
For ikke å snakke om Goodiebagene :))
Jeg var som en unge på julaften da jeg kom hjem!








Å åpne hjemmet sitt slik for 19 damer der alle har samme
interesse for interiør, er tøft gjort.
Jeg tror ikke jeg hadde turt det.
Og takk for at jeg fikk ta bilder og legge de ut på bloggen min.
Et slikt vakkert hjem må vises frem :)

Jeg håper vi alle treffes igjen og jeg gleder meg til
å lese alle blogginnleggene.

I dag har jeg vært på jobbintervju.
Magefølelsen sier meg at det gikk kjempe bra,
men får svar på mandag om jeg har rett...
Wish me luck!

Ønsker deg en herlig fredag og ei god helg :)) 

Klem Milla